Weryfikacja zgłaszanych przez klienta niezgodności przed decyzją o reklamacji oraz pośredniczenie w przekazywaniu informacji odnośnie zgłaszanych niezgodności
Mediacje, ustalenia zasadności zgłaszanych niezgodności na podstawie informacji bezpośrednio uzyskanych od klienta na miejscu
Nadzór i koordynacja statusu reklamacji w systemie SAP, doprecyzowanie informacji i szczegółów odnośnie zgłaszanych reklamacji w SAP
Ustalanie, przekazywanie priorytetów odnośnie reklamacji. które mogą zagrażać jakości i/lub zatrzymaniu produkcji u klienta
Inicjatywa w przypadkach konieczności akcji sortowania u klienta / nadzorowanie i koordynowanie działań w tym zakresie
Kontrola etykiet, sposobu pakowania, postępowania z komponentami na wejściu
Nadzór nad prowadzonymi testami, procesem montażu naszych produktów pod kątem potencjalnych zagrożeń uszkodzenia komponentów/produktów
Zbieranie informacji odnośnie możliwych do uzupełnienia i/lub naprawy pod nadzorem na miejscu produktów gdzie to jest możliwe
Uzupełnianie brakujących drobnych elementów (np oringi)
Weryfikacja użycia alternatyw w procesie
Wymagania:
znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym (min. B2) – warunek konieczny!
wykształcenie min. średnie
gotowość do wyjazdów służbowych w wymiarze 80%
posiadanie prawa jazdy kat. B
umiejętność tworzenia prezentacji oraz raportów technicznych
odpowiedzialność i dobra organizacja pracy
komunikatywność oraz nastawienie na współpracę
Miłe widziane:
doświadczenie w pracy jako rezydent jakości lub doświadczenie w pracy na produkcji