◾ Doradztwo techniczno-serwisowe dla użytkowników urządzeń firmy Viessmann oraz firm partnerskich (instalatorów, projektantów i serwisantów).
◾ Dysponowanie firm serwisowych.
◾ Obsługa reklamacyjna.
◾ Wykształcenie minimum średnie.
◾ Status studenta I-wszego lub II-stopnia kierunków związanych z energetyką, chłodnictwem lub inżynierią środowiska.
◾ Znajomość branży grzewczej i sanitarnej.
◾ Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji.
◾ Otwartość, komunikatywność, nastawienie na pracę zespołową.
◾ Samodzielność.
◾ Odporność na stres.
◾ Znajomość języka obcego (mile widziana znajomość języka niemieckiego).
◾ Praca w trybie zmianowym.
◾ Profesjonalne wprowadzenie stanowiskowe oraz wsparcie doświadczonych współpracowników.
◾ Dynamiczny rozwój zawodowy poprzez udział w szkoleniach i warsztatach, bogatą platformę e-learningową oraz realizowanie projektów tematycznych.
◾ Dobrą atmosferę pracy w towarzystwie pasjonatów techniki grzewczej.