miejsce pracy: biuro w Piasecznie
◾ Koordynacja obiegu dokumentów
◾ Wsparcie organizacyjne dla Zarządu
◾ Prowadzenie kalendarza spotkań
◾ Przygotowywanie i obsługa spotkań biznesowych
◾ Przygotowywanie raportów sprzedażowych
◾ Absolwent lub student II-stopnia.
◾ Z biegłą znajomością języka angielskiego w mowie i piśmie, mile widziana znajomość języka niemieckiego
◾ Z biegła znajomością obsługi komputera oraz pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
◾ Z bardzo dobrą organizacją pracy i ustalania priorytetów
◾ Z wysoką kulturą osobistą
◾ Umowa o pracę w niepełnym wymiarze czasu pracy *
◾ Profesjonalne wprowadzenie stanowiskowe oraz wsparcie doświadczonych współpracowników.
◾ Rozwój zawodowy poprzez udział w szkoleniach i warsztatach, bogatą platformę e-learningową oraz realizowanie projektów tematycznych.
◾ Pracę w środowisku międzynarodowym.
◾ Program Benefit Systems
◾ Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie grupowe
* praca stacjonarna