Miejsce pracy: Warszawa – Piaseczno
◾ Kreowanie koncepcji komunikacji marki zgodnej z jej filozofią,
◾ Współtworzenie i realizacja spójnej strategii prowadzenia firmowych kanałów social media,
◾ Prowadzenie profili społecznościowych w zgodzie ze strategią marketingową oraz z uwzględnieniem bieżących potrzeb promocyjnych,
◾ Aktywny udział i koordynacja działań na grupach i forach dyskusyjnych,
◾ Przygotowanie materiałów graficznych i contentu na social media,
◾ Przygotowanie krótkich materiałów video na social media,
◾ Analiza i raportowanie wyników działań w obrębie platform społecznościowych,
◾ Nadzór nad aktualizacją informacji na stronie www
◾ Min. 2 lat doświadczenia w realizacji podobnych działań,
◾ Umiejętność swobodnego tworzenia i redagowania ciekawych i angażujących tekstów do różnych grup odbiorców z uwzględnieniem zasad poprawności językowej,
◾ Zmysł estetyczny i praktyczne umiejętności graficzne,
◾ Posiadanie praktycznej wiedzy w zakresie zagadnień i najnowszych trendów w social media, content marketingu, influencer marketingu i PR,
◾ Znajomość języka angielskiego i/lub jęz.niemieckiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację i korespondencję,
◾ Samodzielność, umiejętność pracy w zespole, rzetelność, terminowość, dbałość o szczegóły, komunikatywność,
◾ Mile widziane wykształcenie w kierunku marketingu, dziennikarstwa, socjologii, nowych mediów
◾ Profesjonalne wprowadzenie stanowiskowe oraz wsparcie doświadczonych współpracowników,
◾ Rozwój zawodowy poprzez udział w szkoleniach i warsztatach, bogatą platformę, e-learningową oraz realizowanie projektów tematycznych,
◾ Dobrą atmosferę pracy w towarzystwie pasjonatów techniki grzewczej,
◾ Umowę o pracę oraz system premiowy uwzględniający indywidualne wyniki pracy,
◾ Rozbudowany program Benefit,
◾ Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie grupowe