miejsce pracy: biuro we Wrocławiu, praca stacjonarna
◾ Realizacja strategii marketingowej firmy
◾ Opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowych
◾ Monitorowanie trendów rynkowych w zakresie content marketingu, wprowadzanie nowych rozwiązań
◾ Samodzielne tworzenie treści marketingowych na potrzeby komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
◾ Współpraca z grafikami i agencjami zewnętrznymi
◾ Realizacja działań związanych z automatyzacją marketingu
◾ Analiza i raportowanie efektywności prowadzonych kampanii, proponowanie zmian
◾ Minimum 1 rok doświadczenia na zbliżonym stanowisku
◾ Wykształcenie wyższe (przy większym doświadczeniu niekoniecznie stricte marketingowe)
◾ Doświadczenie w pracy przy projektach z obszaru marketingu
◾ Aktywne zainteresowanie marketingiem, komunikacją lub social media
◾ Znajomość podstawowych narzędzi e-marketingowych
◾ Płynna komunikacja w języku angielskim
◾ Mile widziana znajomość języka niemieckiego
◾ Umiejętność pracy w zespole
◾ Wysokie kompetencje organizacyjne i komunikacyjne
◾ Nastawienie na rozwój w obszarze marketingu B2B
◾ Współpraca z doświadczonym zespołem pasjonatów
◾ Różnorodne projekty wspierające rozwój zawodowy i podnoszące kwalifikacje
◾ Realny wpływ na strategię i wyniki realizowanych projektów
◾ Pracę w środowisku międzynarodowym.
◾ Dostęp do prywatnej opieki medycznej
◾ Pakiet świadczeń – prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, platforma Benefitowa, karta Multisport
◾ Bezpłatny parking